Kızlar sorum bazen çok oluyor kusuruma bakmayın ama bilinçsiz olduğum için bilen kişilere sormak rahatlatıyor ben hap olarak progestan kullanıyorum sabah akşam bugün akşam meyve yedim yarım saat 40 dk sonra da progestan içtim bir sıkıntı olur mu çok mu kısa bekletmişim normal mi ? Yoksa bir iki saat mi bekleyip içmek daha iyi oluyor çok korktum ya 8+4 haftalığız bu arada