Nishana Yldz-z balım valla 2-3 damla damlar da valla ben ne kadar doldurduysam o kadar damlatıyodum onun farkı yok zaten ama sen yinede 2 3 damlar hadi hayırlısı😍💙
Nishana Yldz-z can balım inşallah olur olmazsada üzülme tammamı Allah bilir ne yaptığını hayırlısı buymişş kız benide haberdar et tamammı😂😍
Yldz-z Nishana Yani orası öyle tabi hayırlısını istiyorum nasipte varsa olur inşallah böyle dua ediyorum🥰🎉🎉Tamam yarın buraya tekrar yazarım sabahı iple çekiyorum 🤩
Yldz-z Nishana Günaydııınnnn🌸Yeşil tik ✅ işareti olan bu sabah 9 buçukda aç karnına dediğiniz gibi yaptım yine ikinci çizgi oldu damlatır damlatmaz anında 2. Çizgi çıktı mutlu olabilir miyimm var mıdır😍
kubrakta Yldz-z canım testin pozitif çıkmış olsada gebelik her zaman ilk önce kana düşer daha sonra idrara yansır (laborantım) kanda çıkmadıysa maalesef ki test bozuktur. 🌸
ffckizannesi Yldz-z gayetnet aslında kan değerinizinde iyi çıkması lazım acaba lanaratuarla ilgili bi sıkıntı mı oldu . Bu gün tekrar kan berin bence
Yldz-z ffckizannesi Tamam 🥰 eşim diyorki 1 hafta sonra farklı bir yerde tekrar kan veririz bakalım o zamana kadar regl olur muyum ne olur göreceğiz 🌸
Esmerim_0 Yldz-z ben 17 gün boyunca pozitif görüp kanda negatif gördüm sonra regl oldum hormondan dolayı pozitif çıkar
Yldz-z Esmerim_0 İlk hamileliğimde de böyle olmuştu o yüzden bir heyecan yaptım bir dahaki kan sonucunda netleşir elbet🥰
Yldz-z Esmerim_0 Benimde öyle oldu regl oldum testler yanlış çıkmış 💔 burada heyecanıma ortak olan herkese çok teşekkür ederim 🦋🥰nasibimizde varsa ilerleyen zamanlarda inşallah bu tatlı heyecanı Allah tekrar yaşatır , oğluma kardeş olur arkadaş olur 🥰🌸🥰
ffckizannesi Yldz-z yaa bir haftaa mığğğğ :) hastahaneye gitmemezlik yapma bence . Kan değerlerini takip et . Her hangi ters bir durumla ya da yeterli yükselişle karşılaşmazsam doktora gidersin . Kan vermekte herhangi bir sıkıntı yokki
Aypare Yldz-z 7 haftalik olana kadar bekle kanama vs.. olmadığı sürece hastaneye gitme kan da verme .. bende de kaset testte pozitif çıktı reglim 3 gün gecikmisti ben kan vermedim 7 haftalik olana kadar bekledim rabdevu alip hastaneye gittim bebegi görmüştüm darısı sana inşallah💜🤲🏻