Yldz-z Bu akşam 8 gibi Test yaptım 1 dk dolmadan iki çizgi net çıktı. 21:30 da kan verdim kan sonucuma göre negatif🥺6 gün oldu reglim gecikti anlamadım hamile miyim değil miyim🫨 Başına böyle gelen, sonrasında hamile olduğunu öğrenen var mı??
Nishana Yldz-z balım bazen test bozuk oluyor sen yine bir test al sabah sabah aç karnına Yap😍inşallah olur
nuhunannesi42 Yldz-z bende dün yaptım bi kaç saat sonra baktığımda aynı senin ki gibiydi hatta bende bir post açtım hamilemiyim diye sonra bugün akşam tekrar erken gebelik testi yaptım negatif çıktı test bozuk olabilir ya
nuhunannesi42 Yldz-z hatta sağlık ocağına dahi sordum testim ince bir çizgi çıktı ikinci çizgi dedim ebe yarım çizgi varsa hamilesin demişti kan sonuçlarına bakalım dedi
Yldz-z umena İlk hamileliğimde de kanda 1.0 çıkmıştı negatif demişlerdi 2 hafta sonra tekrar kan vermiştim 74 çıkmıştı ..yine öyle midir bilmiyorum 🥺 ilk hamileliğimdeki gibi regl ağrısı çekiyorum ve geçmiyor bakalım yarın tekrar test alacağım
Yldz-z nuhunannesi42 İlk hamileliğimde hayalet çizgi vardı telefonumun flaşından çizgiyi görebiliyordum kanda da sonra çıkmıştı. Şimdiki ise çizgi çok net ama kanda negatif bakalım yarınki testimde ne çıkacak
Nishana Yldz-z can balım inşallah olur olmazsada üzülme tammamı Allah bilir ne yaptığını hayırlısı buymişş kız benide haberdar et tamammı😂😍