ASE6154 belki gitsem verir ama geçen hafta gittiğimde çok yoruldum işte yatış falan verdi bebeğin kalbinden ve düzenli sancıdan dolayı bende imza atıp çıktım geti tekrar yaşamak istemiyorum 3x bebem biliyorum sancıları normal hafif sancı benimki tekrar yaşamak istemiyorum ya ayın 28 gibi yada 2-3 gibi gideyim diyorum çokmu geç olur ki 28de 36+3 oluyorum 3unde 37+4 oluyorum bekleyim diyorum bilmiyorum