YuvarlanamayanPaanda Devlette sezaryen oldum, herhangi bir gün verilmedi, normal diye gittim kızım başaşağıydı, ama kanalda değildi mecbur sezaryen oldum, hep özele gidiyordum doğumdan 5 gün önce devlete gittim. Kadındı doktorum 15 saat sancı çektim, kontrole gittiğim doktor sabah nöbete geldi şansıma, yoksa başka doktor yapacaktı. 😄 Yani o gün kim nöbetçiyse o yapıyor. Ama acil durum olduğu müddetçe bilmiyorum, gün veriliyor mu.