Melike_4949 27.haftadan beri bendede var o ağrı doktora sorduğumda bebegin aşağıda o yüzden demişti zaten hiç yukarida hissetmedim bebeği hep aşağıda hissettim halada öyle 37.haftadan beri bebek kanalda ama gelen giden yok 5 gün sonra 40.haftaya giricez bakalım ne zaman gelecek hanımefendi