1s1e1d1a_ İki gündür akşamları karnım çok sertleşiyor ve bu durum canımı yakıyor geçmiyor acaba neden böyle oluyor son haftalar o yüzdenmi yoksa başka birşeyden dolayı mı?
hsrtt_ 1s1e1d1a_ benimde aynı şekilde 39+2 Cumartesi sancılarım çıktı yalancı değil hazırlık sancısı dedi doktorum.Şu an herhangi bir şey yok sadece kasılıyor.Ne zaman gelecek meraktayım doktorum bir sonraki randevuya doğmuş olur dedi cuma randevum bu gidişle gelmeyecek😁
M18a17 1s1e1d1a_ benimde 39+5 bende de birşey yok . nst’de cikiyo sancı düzenli ama görünürde bişey yok hafif kasılmalar oluyo adet sanslcisi gibi bişey oluyo hafta sonu yatisim olucak suni sancı ile doğum planlaniyo .kendi sancimi bekliyorum gelicek diye
Tuceizzet 1s1e1d1a_ rica ederim canım. Ben bir yandan doğsun istiyorum bir yandan ocak ayı olsa diyorum. hayırlısıyla sağlıkla doğsunlar da inşallah önemli olan bu
Tuceizzet 1s1e1d1a_ canım ben doktoruma sordum bu kasılma durumunu. Yalancı sancı olabilir dedi. Eğer geçmiyor sürekli devam ediyorsa doğum sancısı olurmuş adet sancısına benzermiş
Emd- 1s1e1d1a_ yarın benim de kontorulum var 39+1 olmuş oluyorum ikinci hamilelik birinci normal olmuştu Buda öyle ilerliyor sağ Salim gelseydiler bi
1s1e1d1a_ hsrtt_ ay hadi insAllah sağlıkla alın kucağınıza doktor bana şu zamam gelir felan demedi geçen cuma gitmiştim Perşembe bidaha gel dedi gideceğim bakalım bu sefer ne diyece
hsrtt_ 1s1e1d1a_ Amin inşallah hep birlikte 🌸Benim doktorum öyle diyor ama nedense bana hiç öyle gelmiyor haftayayı da görürüm gibi hissediyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah.Son haftalarda beklemek çok stresli oluyor.
1s1e1d1a_ Tuceizzet Sağlıkla gelsinler tabiki bende doğsun bı an önce diyorum ama bazende tam günü dolsun öyle doğsun diyorum bakalım ne zaman gelecekler
1s1e1d1a_ hsrtt_ bende son haftayı gorucem galiba tam 40.haftada gelecek gibi ama bazende aha bugün doğurucam galiba diyorum çıt yok ama o kadar zaman bekledik sabırla son günler insan sabırsızlaniyor😅
1s1e1d1a_ Tuceizzet başından beri kız hissediyordum doktorda kız dedi ama karnımı gören erkek mi diyor😂
Tuceizzet Kızlar Allah analı babalı büyütsün inşallah hepimizin bebeklerini. Gülerek kucağınıza almayı nasip etsin benim de oğlum olacak