Lavinya_21 Zeybal34 benımde ablam bu cumartesi transfer olucak Allahın izniyle.5 . Gün embrıyorsu ve tek embriyo olucak yaşı küçük genç diye
Caglasmz Zeybal34 merhabaa, bende dahil olayım 🌺bu ayın başında opu oldu üzerine adet gördüm şimdi ikinci adeti bekliyorum her şey yolunda giderse ocak ayında transferim olacak, heyecanlıyımm 🙈 güzel rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼
Zeybal34 Becuk inşallah herşey gönlünüzce olur. Güzel haberlerle girersiniz yeni yıla inşallahhh.😊 Darısı bana inşallah bende bu hafta transfer olurum ya.
Aysennnnnn Becuk Canım senin transferin Pgt sonrası ne kadar süre sonra yapıldı? Ben bazen embriyo beklerken bozulabiliyor gibi bişey duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum.
mickey Bende bu ay transfer olacağım ama adetimi bekliyorum tam 4 gün gecikti. Acaba yumurta toplama işlemi ile ilgili bir gecikme olabilir mi ki 🤔
Zeybal34 Neslymmm yaaa darısı benim başıma bende adetimin bitmesini bekliyordum. Duvar kalınlığın falan iyi perşembeye kadar biterse yaparız dedi. Bitmezse birdahaki aya dedi. Yarın gidicem. Bende gün alacam.🤭😊
Zeybal34 Lavinya_21 bende 20 yaşındayım. 2 embriyo transfer yapmıştım hata yaptım. İlk 1 diye gittik Doktor hanım 2.yide çözdürmüşler nolur nolmaz diye. 2 yapılmıştı. Tuttu ama 6 haftada düşük oldu. Şimdi.2. olacak transferim.😊
Lavinya_21 Zeybal34 rabbım hayırlısını versin inşallah. Oda doktor 2 tane zararlı demişti yaştan dolayı. 23 yasında oda bakalım rabbım herkesın gönlüne göre versin inşallah
Zeybal34 Lavinya_21 AMİN İNŞALLAH AMİN🤲🏻 RABBİM SAĞLIKLA KUCAĞIMIZA ALMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH. KİMSENİN KUCAĞINIDA BOŞ BIRAKMASIN.