Daha öncede yazdım ama artık çok çaresiz kaldım bi daha bi Ümit yazıyım dedim. Alt dişim kanal olmak için açıldı zamanında bi kaç sinir aldı doktor sonra çok kanıyo dedi bıraktı bi daha da ben yapamam dedi endodontiye git dedi randevu bulamadım en son başka bi doktora gittim dişim açık kaldığı için bitmiş durumda ve çekilmesi lazım dedi araya bazı şeyler girdi 1 ay geçti ben çektircektim hamile olduğumu öğrendim ve çekmediler şuan 12.haftamın ilk günündeyim 3 haftadır falan diş ağrım var ara ara zonkluyo hep zeytin koydum kantoron yağı sürdüm buz koydum tuzlu sirkeli su gargara yaptım ama bunlar bugünkü ağrıma hiçbi fayda etmedi bir şey yiyemez oldum üst dişim alttakine deyince zonk yapıyo alt çenem komple ağrıyo zaten çekilcek 1 parça şey kaldı dişimde ama dişetimde şişmiş napcam ne etcem bilmiyorum yarın kadın doğuma gidicem bu dişi de söyliycem yol göstersin diye ama bu geceyi bari kurtarıcak bi çözüm var mı sizde diye geldim artık resmen ağzım kopucak gibi ağrıyor 🤦🏻♀️😖