meltemom Aç geziyorum iştah sıfır eski halimi çok özlüyorum yemek yemek istiyorum ne yapabilirim bebeğimi besleyeniyorum diye endişeleniyorum ama yemektende çok soğuğum 😢😢
brnabyrk meltemom Bende öyleyim hiç bisey istemiyorum keyifsizimmm mide bulantı kusmaa maf oldm ağır geçiriyorum 😓
Mmerwe meltemom benim ilk 2,5 ay iştahım vardı doymak bilmiyordum fakat artık sıfır iştah açlık bile hissetmiyorum yemek yemiyor sayılırım toplasan hepsi adam akıllı bir öğün etmez hiç kusmam da olmadı bugüne kadar ama..
Seden Bi iki haftaya geçmiş olur canim kendini cok zorlamadan yemeye çalış ben 17.haftaya kadar aksam yemegi domates peynir ekmek yiyodum :) tiksindigim seyler hala var ama gece 2 kere yiyorm istahin artınca biraz dursam diceksin az daha sabir :)
meltemom Seden biraz karnım doysun başka bişey istemiyorum inşallah tez zamanda geçer benimde sadece yediğim zeytin ekmek 😢😢
meltemom Berkaytuana ah iştahım olsa az az yiyip dikkat edicem de açımm sen yediğin için enerjiksin bi zamandan sonra insanın kolunu kaldırıcak hali kalmıyor ben yürüyüşte yapamıyorum halsizlikten canım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Hep devam hem ye hem yürü 😂
meltemom Berkaytuana başlarda her sabah düzenli istifra ediyordum ama şimdi yemeklerden soğudum bulantı var sadece 🤦🏻♀️
meltemom Berkaytuana olsun nasıl olsa doktorlar onu yemememizi söylüyor canım ama ben üstüne tuz serpip yiyorum iyi geliyo 😂😂😂 tarhana çorbası makarna en fazla bunları yiyorum
Ayazayaz Benim de çok bulantım var ama bir oğlum var 5,5 yaşında vE ailemden uzaktayım yemek zorundayım yoksa oğluma bakamayacağım 😔 az a yiyorum kiloma gelince aynı kilodayım henüz almadım 14.4 günlüğüm ben 12 haftalıkken geçer sanıyordum ama malesef 😔
meltemom Ayazayaz ay allah sana kolaylık versn canım bide çocuk var ben çocuk olsa ona bakamakta baya zorlanırdım çünkü yemek pişirçek kadar dayanıklı değilim şuan 😢