Reyhankarabiber Ozlem59 canm bi gitsen hastaneye iyi olur gibi inşaallah sağlıkla doğum başlamıştır kötü bişey olmaz
Ikrmels Ozlem59 ya yorgunluktan olur yada tansiyon dan açlıktan da olur bunların hiç biri yoksa sende doktorunla görüş
melise Ozlem59 benim 38-39 böyle geçti doktor vitamin yazmıştı hele akşam oldu mu olduğum yerde uyuşup kalıyordum dizlerimin bağı çözülüyordu.Ayaklarını uzatarak dinlen bol su tüket ve ayakta kalmamaya çalış canım.Geçmiş olsun
Ikrmels Ozlem59 kendini çok rahatsız ediyorsan git canım günün de az kalmış zaten hiç birşeyi ihmale alma sakın
BilGenZge Ozlem59 biraz dinlendir kendini .. ayaklarını dik Doğum sancısı olduğunu zannetmiyorum ... belden sık aralıklarla girer yazıyor ... sma yinede takipte ol ... strese girme 👍
Suzitosuzi Ozlem59 adet ağrısı gibi bazen belden kramp şeklinde bazen Demir sokuyorlarmş gibi 🙈😌😁 artık nasıl tarif edersek