Ozlem59 37+1 haftalik hamileyim. Kızlar nasil anlatayim bilmiyorum elim ayağım titriyo dizlerimin bagi çözülüyo. Kasiklarim da da hafiften hafiften bi ağrı geliyo sizi seklinde. Normal mi bu
melise Ozlem59 benim 38-39 böyle geçti doktor vitamin yazmıştı hele akşam oldu mu olduğum yerde uyuşup kalıyordum dizlerimin bağı çözülüyordu.Ayaklarını uzatarak dinlen bol su tüket ve ayakta kalmamaya çalış canım.Geçmiş olsun
Esra03 Ozlem59 du Ozlem59 dur bakalm endişelenme yanında birileri var demi allah korusn bi şey olursa yardım edicek birileri ?
Muhammedamine Ozlem59 acile gidin bi ölçtürn bende 37+2 haftalık hamileyim ağrı sızı sancı bendede var ama seninki tansiyon düşüklüğüne benziyor
Suzitosuzi Ozlem59 adet ağrısı gibi bazen belden kramp şeklinde bazen Demir sokuyorlarmş gibi 🙈😌😁 artık nasıl tarif edersek
Ozlem59 Reyhankarabiber kramplar basladigindan beri hareket etmiyo. Bugün cok toplandi. Bi yarim saattir kipirdamiyo
Esra03 Ozlem59 rabbim korusun eşine durumdan bahset bnce olmadı bi acile gidin kalp atışlarını falan dinle ne bileyim yapsın ordakiler bi şeyler işte bnde telaşlandım valla kuzum 😐
Reyhankarabiber Ozlem59 canm bi gitsen hastaneye iyi olur gibi inşaallah sağlıkla doğum başlamıştır kötü bişey olmaz
Ikrmels Ozlem59 ya yorgunluktan olur yada tansiyon dan açlıktan da olur bunların hiç biri yoksa sende doktorunla görüş