Reina evet biliyorum canım senin normal doğum yanlısı olduğunu. hatta kadriye hanıma gitmeme vesile de sensindir çünkü medipolle alakalı bir başlıkta denk gelip 30.haftamda orayı tercih ettim. cidden senin ve bebeğin için çok doğru bir karar vermiş. belki de benim için erken olduğunu düşünerek doğum şekliyle alakalı konuşmadı 38.haftamda tekrar gittiğimde ayrıntılı görüşeceğim. bilgi verdiğin için çok teşekkür ederim. detayları burada paylaşırım artık.