denizel ben bu konuda çok hassasım. Sezeryanlıydım ve bunu normal istiyordum. Bunu destekleyen doktor sayısı malesef az. Kadriye Hanım ı buldum. 32. Haftamdan itibaren nst ye girmemi istedi ve bebeğimin hareketsiz oldğnu bunun normal olmadığını söyledi. Çok ilgilendi saolsun. 37. Haftada çatı muayenesi oldum ve gayet uygunsun normal doğum için dedi. Ama ultrasona bi girdim, bebeğin karın çevresi 34. Haftada kalmş ve hareketsiz dedi. Yarın bebeği alacağım içim rahat değil dedi. Sezeryan için bahane mi arıyor diye düşünüp Ameliyata girmemeyi bile düşündüm. Eşim izin vermedi. Ağlaya ağlaya ameliyata girdim. Çünkü ilk sezeryanm tam bir travmaydı bunu normal yapmayı çok istemiştim. Bebeğimdeki hareketsizliğin sebebinin 28. Haftadan sonra gelişen akciğer enfeksiyonu oldğnu öğrendim ve doktor iyiki erken alınmş bebek diyince, Kadriye hocadan şüphe ettiğim için biraz utanmıştım açıkçası. İyiki ona gittim. Allah razı olsun. Ondan önce gittiğim doktorlar hareketsizliği pek ciddiye almyıp iyi beslen diyordu. Kadriye hoca eve gittikten sonra bile hastaneden aratıp iyi beslensn sabah bana gelsin demişti. Çünkü gebelikte iştah sorunumda vardı. Yani uzun lafı kısası doktor gibi değil arkdaş gibi yaklaşımı var. Çok memnunum onu tanıdığım için🙏🏽🙏🏽 Hastane desen zaten yeni. Mis gibi. Çalışanlar çok güler yüzlü. Yine olsa yine Kadriye hocayı ve o hastaneyi tercih ederim