FyA Merhaba 8 haftalık hanileyim , böle hamile kaldım deyip yemek tarzınını değiştren varmı yani daha da sağlıklı besleneyim mi dediniz yoksa herzmanki yediğiniz şeyleri mi yiyosunuz
11-02- FyA asitli içeceklerden sigara alkol vs uzak dur ve protein ağırlıklı beslen gün içinde de en az iki porsiyon meyve yemeye çalış yeterli protein çocuğa hem kilo aldırır hemde gelişimini olumlu etkiler cnm
Yenianne7 FyA Asitli yiyeceklerden ve işlenmiş gıdalardan uzak durmaya çalıştım. Çiğ et çiğ balık salam sosis pastırma vs yemedim. Hergün meyve yedim mutlaka, yoğurt tükettim onun dışında aynı şeyler. Bitki çayları vs zaten yasak biliyorsundur
Merve1414 FyA normaldede sağlıklı besleniyorum Ka cips tarzı tuketmezdim fazla şimdi yine aynı hiç bişi değişmedi
SusamTanecigi FyA salam sosis hiç tuketmiyorum sucuk güvendiğiniz yerden kasap sucuğu olabilir sakatat dip balıkları tüketmemek gerek zaten asitli paketli tüketmeyin arada tadımlık kadar yada çay kahve azaltabilirsiniz
ZeyHus33 FyA bende 9 haftalık olcam yarn aciksasi normal besleniyorum ve bagzen almıyor açıkçası canım bişey istemiyor migdem blaniyor bu aralar daha çok çıkarmaya başladım eskinden aseren ve canı isteyen ben bu gebelikte çok farkliyin dediğim gibi ayriyetten bişey yapmiyorm ne varsa onu yapıp yiyorm 🤣
23_izmir FyA yediklerime dikkat ettim 18 haftalık olduk bol meyve tüketiyorum. Kahvaltıda yarım avakado peynir yumurta mutlaka sebze et salata akşama genelde çok abır cubura yönelmeden ama yiyorum da az
rmyscmc FyA bende 18 haftalık oldum açıkçası çiğ köfte ve pastırma salam sosis dışında her şey yiyorum ben
zeynepsg Zaten normalde de sağlıklı beslenmeyi seven ve dikkat eden biriyim tabi ki kaçamak yapmaktan da asla çekinmiyorum hamileyiz sonuçta canımız çekebilir. Kahvaltımı sağlam yaparım haşlanmış yumurta peynir zeytin ve bol yeşillikli meyve zaten çok severim çiğ kuruyemiş de aynı şekilde ve yoğurt ya da kefir günlük tüketimim bunlar. Bunun dışında karbonhidrat normalde de zaten az tüketen biriyim pilavdı makarnaydı börek çörek olursa aşırıya kaçmıyorum. Sigara, şarküteri ve sakatat tüketmiyorum zaten sevmem de. Paketli yiyecekler de canım çektikçe az az yerim nefsimi köreltecek kadar
FyA zeynepsg çok iyiymiş okadar detaya girmiyorum şuan yani zaten hazımsızlığım var hiç yiyemiyorum 🥺
Seymaduman FyA Normalde kahvalti yapmazdim Kahvalti yapmaya basladim. Hergun meyve ve cerez yiyorum. Avokado yemeye basladim kahvaltida. Hergun mutluka haslanmis yumurta yiyorum. Gunde 1,5L su icmeye gayret ediyorum
Bussraablg Bol bol meyve yerim salam sosis sucuktan uzağım abırcubur yerim ama abartmadan kendimi kısıtlamak istemedim hiç 🤭
Miracleee FyA normalde abur cubur, tatlı ve asitli içecekler tuketmiyordum. Hamile kalınca da beyaz ekmeği bıraktım. Kahveden tiksindim. 1. Haftadır da doktorum diyet yaptiriyordu iyice sağlıklı beslenir oldum. Ama seviyorum ben bu hayatı.
zeynepsg FyA ilk aylar zaten birçok kişinin midesi bulanıyor o kadar kafana takma birçok anne adayı 4. Ayında anca dikkat etmeye başlıyor
Tgce_06 FyA canım açıkçası ben düzenli besleniyorum sabahları aç karnına kefir ve havuç tüketiyorum iki saat sonra kahvaltı yapıyorum haşlanmış yumurta ve ceviz yiyorum bolca ceviz ye meyve olarak portakal muz ayva yiyorum bolca, yemeklerimde bir sebze bir gün et olarak planlıyorum 13 haftalık hamileyim bende be günde 3 litre su içiyorum doğal süt alıyorum kaynatip içiyorum
Mihrimihre FyA bende 8 haftalık hamileyim normalde bu kadar sağlıklı beslenmezdim😅 şimdi hergün 1 2 ceviz 6 7 tane fındık bir avuç siirt fıstığı ayva mandalina kivi meyve ne olursa az az da olsa yemeye çalışıyorum cips asitli yiyecekler ve noodle çok severdim yememeye çalışıyorum eşim sağlıklı bebek yumuşak tatlı olsun dşye ayva yediriyor ayvdan tiksindim😅🤣
OguzMoms FyA Hamile olduktan sonra hergun yarım avakado , ceviz , kefir ,yumurta yiyorum özellikle atlamadigim 4 besin bu diyebilirim
Gulsahgunhan Gulsahgunhan Zilanozev 15+2 deyim bulantım ilk günkü gibi hiç azalmadı cok zor oluyor yıprandım