Betulesma emirasafMom bende kaşımın rengini açıyordum tuy sarartici ile hamile olduğumdan beridir yapmıyorum sakıncası vardır diye aranızda yapan var mı zararı var mıdır
Kizilciksurubu emirasafMom Boyatmadım. Emziriyorum hala boyatmıyorum:) Tedirgin oluyorum bir şey olur diye, emmeyi bırakana kadar boyatmayacağım.
Thecat 3.aydan sonra boyatabilirsiniz, organik boyalar satılıyor bir sorun teşkil etmez. Sadece ilk üç ay bebeğin organları gelişme sürecinde olduğu için yaptırmayın diyor doktor