emirasafMom Bazıları zararı yok boyat bişe olmaz diyor ama asla cesaret edemem merak ettim boyayan varmı diye 🥰
Yenianne7 emirasafMom 26 yaş olmama rağmen önde bir tutam beyazlarım çıkmış vaziyette ama doğumdan sonra boyatcam insallah yine de kıyamıyorum bebişime 🥹
emirasafMom Bus123_ bende ilk kızımda boyattım ama hamile olduğumu bilmeden hamile olduğum ortaya çıkınca eşimin ailesi bi ton laf et çoçuğun bkunu yedin diye 😅😅 şuan 8 yaşında kızım
emirasafMom Bus123_ oy maşallah sağlıkla alalım inşallah Müslümanın Müslümana duası kabul olur sizde bana dua edin lütfen 🙏🏻🌸
Bus123_ emirasafMom ahh bu aileler 3 ayliktim boyattım hatta kendimi boyadım daha sonra doktor kesinlikle doğuma kadar yapma dedi
Women_nur_ emirasafMom Öz ablam kaç defa boyadı kimyasal olmayan boyalarla herkes hatta diyodu hiç hamile gibi değilsin çok rahat hareket ediyosun diyorlardi ama bilmiyorlardi ki doğal ürünlerle boyama yapılıyordu bu farmasinin ürünleri vardı onlarla
Acarbaby 36+4 te diplerime dokunmadan biomagic organik boyayla boyadı eşim bişey de olmadı, ama kesinlikle diplere değdirmedik
cutecik emirasafMom ilk hamileliğimde de boyatmadım bunda da yapmadım 29. haftadaym beyazlarda baya bir çıktı ama boyatmayı düşünmüyorum doktorumda lütfen boya sürme ddi zaten boyatmazdımda doğumdan snra boyatıcm kime güzel gözükücz ki eşim beğendikten snra💕