_gizemm_ olan olmuş zaten üzülecek bir durum yok,herkesin vücudu farklı ama bu saatten sonra daha da çatlamaması için uğraş, ben 38. Haftamdayım yarın doğumum var 38+4.
12-13. Haftam dan itibaren bir gün dahi aksatmadan akşamları bioil yağ içerisine sarı kantaron ve hakiki zeytinyağını karıştırarak, üstüne vazelin ve lierac çatlak kremini, sabahları vazelin ve herhangi bir nemlendirici (genelde Cerave) sürdüm bence harika bir kombinasyon. Göbeğim hiç kuru kalmadı, kuruluk hissini unuttum resmen ve hiç çatlağım yok bu arada ggöğüs , kol ve kalçalarını unutma😂😂