_gizemm_ Karın bölgem biranda büyüdüğü için çok fazla yırtığım var neler yapmalıyım siz neler yaptınız doğumdan sonra geçti mi acaba
hyena _gizemm_ 3 sene oldu doğralı geçmedi hiç bişeyde işe yaramıyor güzellik merkezine gidip yaptırmayı düşünüyorum ondada kesin geçirmiyor %80 iyileşme dediler bende bi bebe daha doğrup öyle gidicem 😄
Deletedmom_103 _gizemm_ Kalıcı çatlak artık o geçmez ancak çatlak tedavisi uygulanabilir Bende 37den sonra bir anda çatladım ve önüne geçemedim şu an kırmızı kırmızı duruyor zamanla rengi beyaza döner diyorlar ama ben çok takılmıyorum sonuçta bir can çıkardım içimden hatırası olsun bana
Dodomom _gizemm_ herşeyin artık tedavisi var merak etmeyin. Ünlüler bile yapıyor geçiyor fakat hemen gitmelisiniz
Dodomom hyena evet hemen gitmelisin doğumdan sonra arkadaşımın hiç kalmadı. Benim de var bende gidecem doğumdan sonra
Tugcetarar Mehlika26 krem var onu kullandim 9 aylik hamileyim sadece bacaklarimda ve kalcamda catlak var oda kremi oncesinde kullanmadim diye asiri iyi bi krem yagli icerige sahip nemli tutuyo tavsiye ederim tani exipial adi
_gizemm_ Deletedmom_103 bende 37 haftada birden çatladım ama benimkiler kırmızı kırmızı değil beyaza dönmüş nasil oldu anlamadım
066 kahvesever__ kantoron yağı ıyı gelıyormus sarı 35 haftalık gebeyım su an kullanıyorum rengını acıyormuş onarıyormus catlagı
_gizemm_ Deletedmom_103 ilk zamanlarda kırmızı olması gerekmiyor mu sonradan beyazlar diye biliyorum ama benimki direkt kırmızı ışık falan tuttuğun zaman böyle değişik duruyor bide pütür pütür
Dodomom 066 eşim zaten bakıyor üzülüyor bazen karnıma sonra benden başka kim bakacak ya diye geçiyor şakaya alıyor üzülmeyim diye
066 Dodomom çok mu çatlakların canım engel yoksa hemen gıt geç kalmadan bende doğumdan 3 ay sonra gıderım nasıp olursa benımde karnımın altında kırmızı kırmızı var önünü alamadım üstte yokta altta var
Dodomom 066 ilk gebelikte yoktu . 2 de oldu krem bir sürdüm sürmedim. Şuan sürüyorum palmers markanın onu sürmüştüm sıfır çatlakti o zaman . Birde benim iç kasım küçük olduğu için göbeğim büyüktür şuan ama takmıyorum yapacam tedavi olacam