Asafvealpinannesi 37+1 deyim cuma günü için planlı sezaryen düşünüyorum doğum için erken mi? Kızlar doktorum haftaya izine çıkıyo ya 22 aralık 37+5 yada dönüşte 2 Ocak’ta 39+2 de doğuma gün veriyo sizce ne yapmalıyım? Doktor yokken doğum başlar diye de korkuyorum🥺
Belginylmz Asafvealpinannesi yogg 38 olmuş oluyosunuz hemen gekisimi iyidir diye alıyordur bnde tam 38+6 da 26 Aralık da
muhammedd Asafvealpinannesi bu cuma topluca doğuruyoruz galiba 😂😂 bende an itibariyle 38+4 oldum cuma günü 39da yatış yapacağım suni sancı ile doğumu başlatıcaklar tabi öncesinde gelmeye karar vermezse bebişler
znkara Asafvealpinannesi günlerimiz aynı biz yıl atlaması için 2 ocağa gün aldık bu bizim tercihimiz tabiki ileride okul açısından sıkıntı olmaması için yinede allah bilir ama 37+5 te erken değil kilosu vs yerindeyse
Asafvealpinannesi Belginylmz sağlıkla alın kucağınıza aslında benimde 26-27 gibi olacaktı 38+5 de ama doktorum izne gidiyo onun için erken yada daha geç olacak tedirgiinim
Elffyns muhammedd bende 38+4 oldum bugün sizin neden 39 da alıyorlar acaba benim doktorum 41 e kadar bekleriz dedi 😉
Asafvealpinannesi muhammedd sağlkla alın inşallah bende 37+5 erken mi diyorum ama ilk bebeğim de 37+5 de suyum gelmişti acil doğuma alındın buda doktor içindeyken gelir diye korkuyorum ☺
Asafvealpinannesi znkara okul konusu için bizde öyle düiünüyoduk aslında ama bekleyebilecekmiş gibi gelmiyo ☺☺
muhammedd Elffyns geçen hafta cuma kontrolde bebeğin karın kısmının 3 hafta geriden geldiğini söyledi kilosuda azdı kilo almamış bir hafta boyunca sonra perinatolojiye götürdü yatış yapalım doğurtalım dedi ama perinatoloji bir hafta daha bekleme kararı aldı doktorda cuma gel kesin yatıracağım dedi
muhammedd Elffyns teşekkür ederim sizde öyle inşallah çok kafaya takılacak bişey olmadığını düşünüyorum ikinci gebeliğim çünkü ilkinde çok üzülmüştüm bu durumlara aynılarını yaşıyorum ama üzüntünün daha kötü olduğunu bildiğim için kilosunu çok dert etmiyorum sağlıklı doğsun kilo alır kolayca ☺️ ama tabii suni sancı olmadan kendim gitsem daha iyi olurdu 🤦🏻♀️
Gsanalika58 Benim çarşamba günü normal dogumum var 38.2 yim zamanı gelmiş hakkımızda hayırlısınolsun bakalım :)
K-Canseven Asafvealpinannesi canım 2 ocağa al bence. Çocuk yıl kazansın. Okul çağında çok önemli oluyor. Yoksa 2 defa anasınıfna gidecek.
Asafvealpinannesi K-Canseven aslında 2 ocak istiyordum ama iki haftadır kasılmalarım çok oluyor ilk bebeğinde 37+5 de gece suyum geldiği için tedirgin oldum hoca yokken gelir diye korkuyorum.
Birdadaskizi Asafvealpinannesi yani bilemedim ki ben 39+2 de 1 ocakta olacagım. Doktorunuz izinde olmasa kesinlikle biraz daha bekle derdüm ama dogum bu ne zaman baslayacagı belli olmuyor. Anne karnında ne kadar dursa kârdır diye düşünüyorum
Asafvealpinannesi Birdadaskizi bende çok istiyorum biraz daha durmasını yarın kontrolüm var riske atıp beklersem o günkü nöbetçi doktora kalacağım bakslım düşüncem biraz
Bezelyeannesii Asafvealpinannesi inanamıyorum ben de 37+2 oldum suan itibari ile cuma kontrolüm var doktor duruma göre ya yılbaşından önce alacak ya da 2 ocağa tarih vermisti zaten o tarihte sabit kalacağız biz de. Ancak okul icin hic korkmayin çünkü yılın ilk 6 ayında doganlari ayri sonraki 6 ay da doganlari ayri degerlendiriyorlar onun disinda da ben bir sorun goremiyorum. Rabbim hayirlisiyla kucaklamayi nasip etsin insallah
Asafvealpinannesi Bezelyeannesii sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤ bende şöyle duymuştum 28 eylül ve öncesi doğanlar 6 yaşını doldur duysa okula o yıl alınıyo sonra doğanlar diğer yıla atlıyo gibi o yüzden her türlü kurtarmıyoruz yani ☺☺☺