Seda88 oda bir can 😞
Şimdi bir bebeğiniz varmış onu nasıl düşünüyorsanız çok zor şeyler yaşasanız bile vazgeçemiyorsanız Buda sizin bir canınız sadece biri yanınızda diğeri karnınızda bide bu açıdan bakmak lazım .
Rabbim imtihan etmesin çevremde bu konuda çok üzülen var o yüzden yazıyorum kesinlikle kınamam , hor bakmam ama o da artık sizin bir parçanız 🤲🏻
En son ihtimale kadar düşünmelisiniz yanınıza komşu yardımı günlük 2 3 saat vs ayarlaya bilirseniz eğer maddi imkan ayırabilirseniz belki sizde diğer evladınızda rahat ederseniz bu sadece 9 aylık zor bir süreç 🌸