Yaren7869 Gzmg42 @“Gzmg42” Gzmg42 ya ne güzel sağlıkla gelsin kaçıncı haftada öğrendiniz acaba biz şuan 10+4💖
Ilayy-81 Gzmg42 aaa bende bugün öğrendim benimde kızım olacak 🥹 Sağ Salim kucağımıza akmayı nasip etsin Rabbim inşAllah 🧿
Ezgi2301 Gzmg42 bende 12+4 sayılırım şuan özele gidip öğrenmek istiyorum fakat işte ya bacak arası açık olmazsa endişesi var 😂
Zeynep-A Allah herkese sağ salim kucağa almayı nasip etsin 🤲 bende 14.haftadayım daha belli olmadı sırtını döndü bebiş😅
_btl5860 Gzmg42 hayırlı olsun bu sene kiz senesi galiba hep kiz duyuyorum🤭 bakalim belki de benimde 2.kizim olur 😂 cevremde hep kix duyunca artik kiz hissetmeye basladim
S12e28h46 @Gzmg42 fetal dna verdik ama doktorumuz olmadığı için sadece sağlıklı olduğunu öğrendik cinsyet doktorumuzdaydı bizde başka doktora ultrasyona gittik bugün daha demin kız dediler bir hoş oldum çok güzel birşeymiş 🙈♥️
_btl5860 Gzmg42 inşallah kızı olan erkek istiyor ben mesela erkek olan kiz. Once saglik sonra gonlumuzdekilero nasip etsin Allah
Masaalll Gzmg42 sağlıkla al kucağına canım benim kaç hafta da ogrendin benim hala kesin değil bi kız bir erkek deniliyor cuma detayljm var
Gzmg42 Masaalll bnmde cuma detaylı var tekrar soracam insllah değişmez yüzde 95 kız ama tekrar soracam 14 haftada ogrendim
Masaalll Gzmg42 2 hafta önce kesin kız denildi bugün doktor erkek dedi valla beynim yandı yaa benimde