zengooo Kizlar ben yillarca cocuguma Doğadan isimler koyacam dedim.Bi anda kaşla goz arasi Neva kaldi.Neva ismi size boyle Asel falan gibi yeni nesil dini isimleri cagristiriyor mu?Yoksa sosyetik mi ?yoksa havali mi😁
1s1e1d1a_ zengooo ben efnan neva koyacaktim kızımın adını ama anı bı kararla geri değiştirdik alyanur koyduk bence çok güzel ve ağır bı isim neva🤗
zengooo smnbr 😁😁😁😁of yaaa valla dogru soyluyosun .koyduk ama yaaaaa.Ferhunde hanimlar da vardi Neva birde Yargi dizisindr varmis
Pofidik123_ 1s1e1d1a_ Efnan neva bu iki isme bayılıyorum yıllardır bende koyucam kızım olursa eğer bakalım cinsiyeti bi belli olsunda 🥰
MrsMommyy1 zengooo uzayı gezegenleri çağrıştırıyor bana yeni isimler hoş gelmiyor eski isim taraftarıyım
smnbr zengooo Ferhunde hanımlar değil, bizim evin hallerinde vardı doğru :) kimliğe yazıldı mı isim? Doğa isminin kendisi de çok güzel aslında. Nehir, cemre, yaprak, defne bunlar da çok güzel ama baya koyuluyo sanırım
Melson20 zengooo Neva ismi bana zarif, narin ve hos bir hanimefendiyi cagiristiriyor. Yeni nesil tuhaf isimleri gibi degil tam tersi, guzel bir agirligi var bence
smnbr zengooo Mine, mina bunları düşünmez misiniz? Asel ve aden var ama onları da bu ara çok koyuyolar Avrupa da ve türkiye de akan nehir isimlerine bakın, güzel bir şey çıkar belki
zengooo Aysunays ya ben daha boyle dendiginde anlasilan bi isim dusunyodym.mesela Çiçek,Gül,Doğa,Deniz falan ama Bi anda Neva oldu dogmadi daha ama herkes Neva diyo ama oda guzelde ne bilim aklimda olmayan bi isim ya
bademommss__ zengooo biz de bebisimize bu ismi verdik, bence cok zarif ve agir bi isim yeni nesil isimler gibi anlamsiz gelmiyor kulaga🌸
Aysunays zengooo anladım mesela yağmur dediginde anlamı çok net veya doga dediğinde kimse anlamı ne diye sormaz. Bu saydığın isimler Türkçe hepsi o yuzden anlamı direkt anlaşılıyor. Ama Neva da cok guzel gercekten cok asil bir isim ama eğer içine tam anlamı ile sinmemişse başka isim düşünün yasadigim için biliyorum sonra o isme alışmak çok zor oluyor nasil olsa doğmamış daha
Mucizebebegimmm03 zengooo canım benim annemin adı neva ve kime desem çok beğeniyordu ne farklı çok güzel diyorlardı tabi şimdi popüler olmaya başladı çoğu arkadaşım da koydu neva ismini bence çok havalı annemin adı olmasaydı kesinlikle tercih ederdim😁
zengooo Mucizebebegimmm03 aa ilk kez duydum annenize kim koymus herkes bilmez çunku sanati seven bi ailesi olmali