ozumunannesi kizannesi16_ hiç korkmayın güzel düşünün ilk gebeliğimi ben de 5 haftalık civarında farketmiştim sadece kese görülmüştü. 6. Haftda vajinal ultrasonla kalp atışı duyulmuştu.
Beybitooo ozumunannesi ben 5.haftada gittim ilk tiroidim yüksek çıkmıştı o yüzden erken gittim şimdi gitsem duyulur heralde
1prensesannesi__ Dost12 1 ay degilde ocak ayı basinda giderim diye düşünmüştüm ama sanırım pazartesi esim gececi gideriz buyuk ihtimal 😄😄