ozumunannesi Allahın izni ile 2. mucizemi yaşıyorum. 0,03 amh ile sürpriz hamileliğim. Allahım isteyen herkese bu güzel duyguyu yaşatsın.
1prensesannesi__ ozumunannesi yaa cok güzel bende 6+2 oldu ama kontrole 5+4de gittigim icin doktor 1 ay sonra gel dedi o yüzden gitmek icin biraz daha sabretmem gerek 🤭 saglik ocaginda kalp atislarina bakiyolar aslında gitsem mi bilemedim
edamlaguzel ozumunannesi benimde ikinci ve süpriz aynı sizinki gibi 6+4 gözüküyor bizimde çok farklı aynı duyguları tekrar hissetmek 🥰
kizannesi16_ Dost12 bende 5 haftada keseyi gördük ama bebek ve kalp atışı görünmüyor haftaya gel dedi. 6. Haftada yine gidicem inşallah busefer görürüz boş gebelik olacak diye korkuyorum bende 😔
kizannesi16_ 1prensesannesi__ sağlık ocaginddaki kalp dinleme cihazı 10 hafta ve üzerini gösteriyor canım şuan anlaşılmaz orda
ozumunannesi 1prensesannesi__ Beybitooo dün ilk kadın doğum muayenemdi 6+1 kalp atışlarını da dün duyduk çok şükür
Beybitooo Ceylan634 ay size çok sevindim 7 haftalık bana göre falan yazmıştınız kese nasıl gözükmez diye korkmuştum 😌😌
ozumunannesi kizannesi16_ hiç korkmayın güzel düşünün ilk gebeliğimi ben de 5 haftalık civarında farketmiştim sadece kese görülmüştü. 6. Haftda vajinal ultrasonla kalp atışı duyulmuştu.
Beybitooo ozumunannesi ben 5.haftada gittim ilk tiroidim yüksek çıkmıştı o yüzden erken gittim şimdi gitsem duyulur heralde