Gnll35 tbnck 10 gündür multivitamini bıraktım normal yiyeceklerden alıyorum. Ve kilo almam durdu çok mutluyum.😃
Sedaince tbnck ilk üç ay bişey yemedim sonrasında normal aç karnımı doyurdum 😂 çocuk için de sadece muz yiyorum günlük
Semradmrky Kızlar maşallah size 😆 ben niye almıyorum ya 23 haftalığım daha 1.5 kilo almışım şaka gibi göbek desen yok 🤨
poyrazemel tbnck valla ben bır anda almaya basladım 7 olduk ama çok mu diye kendımı durdurmaya çalıssam da kılo elden gidiyor 😅
poyrazemel Gnll35 aynıyız acaba sizin minik de çok hareketli mi benimki bugünlerde durmuyor 🙈ve galiba vitamini bende bıraksam ıyı olacak. Sağlıklı gelsinler insallah 😊🙏