Kızlar merhaba bi çok tartışmada gördüğüm ve sormak istediğim bir şey var Nesquik toz hali süt ile yapılan bebişe kilo aldırıyor mu aranızda deneyen varmı 36. Haftama doğum düşünüyor doktorum kilo aldırmaya çalışıyorum ayrıca plasentam yaşlandığı için kiloyu kıt alıyor bir çok kişi bununla bayağı kilo aldırmış deneyen varsa yazabilir mi ayrıca kaşar ceviz muz avakado aklınıza ne gelirse yiyorum ama az alıyor Şuan 33+4 neredeyse 1 buçuk kilo değil