Sade kefir ben de hiç sevmem ama sırf faydası için karışım yapıp içiyorum sürekli. Size de tavsiye ederim tarifleri farklılaştırıp sıkılmadan tüketebilirsiniz.
1 su bardağından biraz az kefir-çok az su-muz-hurma
Kefir-salatalık-mandonoz
Kefir-yeşil elma-keten tohumu
Kefir-ıspanak-yeşil elma-keten tohumu
Bu şekilde farklı meyve sebzelerle karışım yapıp bızztlatıyorum ve içiyorum 🙏🏻