gncglozclk sürekli yuruyus halimdeyim okula gidip geliyorum doktor banada cikolata tatli vs seylerinyasakladi yeme dedi degerler norm cikti açlik sekeri ve tokluk sıkınti cıkmadi hayirlisi artik gerci çok sekerli tatli seyler yemiyorum sadece kakaolunsüt cok aseriyordum bide kekle yerdim onu o kadar