Umaymomy Selam kızlar bugün 37+0 bebek kilosu 2700 çıktı moralim bozuldu normal dedi dr ama bilemedim üzüldüm :(
Blueberry0 Umaymomy bence gayet iyi doğana kadar 3ü geçer zaten . bende 37+0 da 3150 gr olarak öğrendim.
Ferhanferi Umaymomy bnmde 2972dedi 38+4de dogum yaptim 3550dogdu belli olmuyo cnm yanılma payı oluyo üzülme zayıf deil ama o 10gun içinde beslenmeme çok dikkat ettim
gncglozclk Umaymomy 34+5 de 2900 dedi ama şekerim cıktını ogrendim simdide dikkat ediyorum ileri yada geri olmasına takılma vallaha sekerın yoksa bebek de iyiyse kilosu da bence gayet iyi doğduktan sonra allahın izniyle her sekılde kılo alır ben suan dahada da ileri gitmemiştir diye dua ediyorum 2 hafta ondeydı gecen hafta gittim de canınızı hıc sıkmayın cidden 💕
elifsen Yanılma payı da var ama üzülmeyin. Zayıf bebek daha güzel toparlıyor. İkizlerimi 2900 2780 doğurdum 37+1 de gayet sağlıklılar. Kilo sağlık demek değil takılmayın
turkan403 Üzülme erken doğum riskin yoksa alır zmani varsa da doğuma benm kızım 37haftada doğdu 2.850 kilosu çok şükür kuvveze filan girmedi içini ferah tut birazck minacik oluyolar o kadar 🤦
Ceylan01-13 gncglozclk bende 37 haftafa gittim 3 kilon375 gramndedi iri bebek dedi seker testi ver dedi 1 defa verdim acaba anlasiliyormu bir defa vermekte merak ettim 4 gun ver dedi ama veremedim talihsiz birnolay geldi basimiza gidemedim deger kac oluyor srker varsa bende bilmiyorum bugün kontrolum var ama hayirlisi gecen hafta carsamba gitmistim tekrar 1 hafta oldu bakalim ne dicek doktor
Umaymomy İnşallah kızlar ya Allah razı olsun içimi rahatlattınız dediğiniz gibi sağlıklı olsun da gerisi önemli değil ♥️
Umaymomy An53 Ne bileyim canım çocuğa kilo aldıracak her şeyi yedim içtim dikkat ettim ama almamış doktor iri bir bebek değil falan deyince kendimi suçlu hissettim
hafif @“Bsrblr” ben bu süreçte 25 kilo aldım bacım tavsiye verecek en son kişiyim :) ama şöyle ki ben her gün yoğurt, kaşar, yumurta, muz yedim mutlaka son 2 haftadır da kabak çekirdeğine dadanmıştım
Umaymomy hafif Valla bende 25 kilo aldım bacım ama bebek küçük hep bu kilo aldırır bebeğe denilenlerle beslendim ama minnakım kendi fit kalıp bana kilo aldırdı ahhahah 😂
gncglozclk Ceylan01-13 28. Haftada şeker yüklemesinde cıkmadı 33 de idrar verdim şeker cıktı aclık tokluk 3 aylık kan sekerıne bakalım dedıler baktık yine yok 34 gittim bebek 2 hafta one gecınce sekerın var bence sen olc hep diyince alet aldım sabahları veriyoruz ya aclık tokluk o zaman cıkmıyor işte aksamları yukselıyormus yediklerimden oda aclık 100 gecmıcek benim aclık 70 90 arası tokluk da 140 gecmıcek dedı bana oda en fazla 145 oluyor gece 11 de olctum de bazen dayanamayıp yiyorum az bisey normalde ara ara bakım aleti alım de dedı oyle de olmuyor o zaman da cıkmıyor gunde 7 kez düzenli bakmak lazım anca o sekılde hayatından bunu cıkarmam lazım diyorsun oyle oyle düzene koymaya calısıyorum aksam vakti meyve yedim 180 olmustu zaten ondan sonra 7 kez olcmeye basladım simdi dikkat ediyorum 3 gundur 7 kez bakıyorum şimdilik iyi gidiyor doktor bana dahıliyeye gıt dedı de en yakın tarih 28 ıne var o zamana ben 37 hafta oluyorum yarın doktorla konuscam degerlerı gostercem bebeın durumu vesaire hanı gitmene gerek yok derse onada gitmem senin 37 olmus masallah az kalmış bana da herkes senın bebek iri iri dedıler hep bazı gebelerde sonradan seker cıkar dedı doktor ama suyum hep iyi gitti için doktor da şüpe etmedi işte taki 2 hafta one gecene kadar hatta bana en dusuk rakamları diyorum dedı ben korktum biraz uzun yazdım kuzum da kusura bakma sende dikkat et bakalım hamur işini kes tatlıyıda oyle ona gore bak bakalım
gncglozclk Ceylan01-13 bide canım dogumun normal mi sezaryan mı şeker bide cidden baya tehlikeli bisey insan basına gelmeyince riskini bu kadar anlamıyor ben cok korktum hatta agladım tedirgin oldum kardesım de gitmiş hemen alet aldı beni oyle gorunce 😂 şekerim düşük cıktı zaman az bisey cıkolata yiyorum denklemeye calısıyorum kendim yediğimiz hersey plesantadan bebege gecti için şeker de varsa bebek bunu kaldıramayıp erken dogum yada aniden kalp durması gıbı semptomları varmıs sekeri bu kadar onemsemıyordum basıma gelene kadar o yuzden sende için rahat edıcekse istersen alet al yada hamur işini tatlıyı kes meyveyi gündüzleri yarım olcak sekılde ye ben komple kestım kivi harıc o bisey yapmadı bana yogurt tuket oda hem şekere iyi geliyor hemde bebege yararı var süt de diyorlar da ben sade içemiyorum o yuzden denemedim önceden toz nesguık ile içerdim kestim ne olur ne olmaz diye suyu cok tuket ne kadar cok idrara cıkarsanda o kadar cok vucuttan atmıs olursun sekerı yürüyüş yapabılıyorsan yap ben zorlandım ıcın yapamıyorum
Meryemp Umaymomy bende 38 haftaligim bugün 2900 Gr dedi doktor ama zaten kilosu normal önemli olan kilosu değil sağlığı yıllarca bize aşılanan şey kilolu bebek sağlıklı bebektir yalanı öyle birşey yok canınız sıkılmasın böyle birşeye 🌼
Ceylan01-13 gncglozclk sürekli yuruyus halimdeyim okula gidip geliyorum doktor banada cikolata tatli vs seylerinyasakladi yeme dedi degerler norm cikti açlik sekeri ve tokluk sıkınti cıkmadi hayirlisi artik gerci çok sekerli tatli seyler yemiyorum sadece kakaolunsüt cok aseriyordum bide kekle yerdim onu o kadar