Tugce-K İlaç bir hormon ve gebelik için geliştirilmiştir, Bebeği ya da anneyi etkileyen bilinen bir zararı yok. Kullanmayıp keşke kullansaydım demek yerine hamilelik için üretilmiş ilacı kullanmayı tercih ederdim açıkcası. Bir de bunun gibi direkt bebeği, keseyi, gebeliği etkileyen doktor tavsiyesi olan durumları doktor olmayan kimselere danışmayın, körü körüne hiçbir dayanaksız atıp tutan, sosyal medya doktorlarını dinleyen o kadar çok insan var ki. Hamilelik konusu çok hassas, içinize sinmediyse başka bir doktordan fikir alın ama sizin bizim gibi gebelerin fikirleri ne kadar sağlıklı olabilir ki? Kullanma ya da kullan diyene ne kadar güvenilebilir?