svncgldgn korkma içini ferah tut. Ben de böyle bir başlık açmıştım. 16 dan beri hissettiğimi sanıyordum sonra 3 4 gün falan hissetmedim her şeyi denedim. Sonra kendimi telkin ettim bir şey olsa belirti verir o iyi uyuyor diye. Sonra Kontrole gittiğimde dönüp duruyordu. Kızım annesini korkutmayı seviyor anlaşılan dedim:) sonra doktora sordum daha çok küçük bazen hissedersin bazen hissetmezsin kendini korkutma dedi. Şu an 21 haftayım biraz daha net hareketleri ama yine hissedemezsen de korkmuyorum çünkü düzene girmesi zaman alıyor. Sen de korkma olur mu stresliyken daha çok hissedemiyorsun çünkü.