19 hafatlık hamileyim bebeğimin 16. Haftada hareketlerini çok net hissettim ama şuan hiç bir şey yok gibi endişe duyuyorum, sağlık ocağında izlem yapılınca orda kalp atışını el ultrasonunda duyabiliyorduk daha önce gittiğimizde, akşam nöbetçi doktor da bulunuyor acaba akşam iş çıkışı gidip rica etsem endişe duyuyorum kalp atışını duyma şansımız olur mu diye yardımcı olurlar mı ?