Esrapkts 9 gün arayla kan verdim. İlk Beta hcg 187.77 9 gün sonra ki beta hcg 11170.60 sizce ikiz gebelik mi yoksa normal mi ?
gozde3592 Esrapkts merhaba naptınız acebe doktora gittinizmi iki kese görüldümü ikiz olma ihtimali var ama bilimiyırum diğer yorumlara bakıncada normal gibi geldi merak ettim sonucu
Nur_Y Zeytop benimde 24596 çıktı bu pozitif mi demek son adet tarihe göre 7 haftaligim ama doktor ultrasonda goremedi
Zeytop Nur_Y evet hamilesiniz keseyi mi görmedi yoksa kalp atışını mi ? Bu değer bugün çıktıysa yarın tekrar kan verip düzenli artışı takip edin ama kalp atışı duyulmadiysa benimki 8+4te duyulmuştu
Zeytop Nur_Y kilo varsa da gorunmemis olabilir 1 hafta kadar sonra kontrole gidin kesinleşir sıkıntı olacağını sanmıyorum
Nur_Y Zeytop evet aslinda zayifta biriyim ama göbek çevrem yağdan sanırım görünmüyo fln dedi sonra cildin kalın dedi