Bebekannesiii_ Temizliği kendiniz mi yaptınız? Ne zaman başladınız. Perdeleri halıları yıkattınız mı?
Yaprakdokumuseverr Bebekannesiii_ ben 35 ten sonra yapmıştım 39 da doğurdum. Çok erken yapınca yine batıyor maalesef. Halıları yıkamaya verdim koltukları yıkattım. Cam perde mutfak dolabı hatta evdeki tüm dolapları döküp yeniden yerleştirdim. Avizeleri vs bile sildim tabi tek değildim annemle yaptık. Bu sefer yine 35 ten sonra yaparım sanırım.
tugcesakzci Bebekannesiii_ kendim yapıyorum 32 itibari ile başladım yavaş yavaş yapıcam. Perdeli yıkayacağım eşim yoğun çalışıyor bu yüzden babamın izinli olduğu bir gün hem perdeleri yıkayıp hem de camları babama sildireceğim evin komple 😂😂
Yenianne7 Bebekannesiii_ 34 ya da 35. Haftada yaparım diye düşünüyorum, annem ve ablam gelecek inşallah onlar gelmeden ben ufak tefek işlerimi hallederim dolap içleri filan, sadece perde ve camlar kalır. Çok erken yapılınca geri kirleniyor
Jale155 Haftaya gelmeden yaptim oerdeler falilar nevresimler hersey yikandi.32 den sonra zor oluyor sakın geciktirme
Arseee 37 de yaptim hepsini 39 da dogum nasip olursa erken yapmayin batiyor gercekten bosa gidiyor bana kalsa halen halilari sermezdim de soguk diye serdim 😅
Jale155 Bebekannesiii_ her seferinde bi yerini temizledim oyle oyle bitirdim simdi 35 teyim hic rahat hareket edemiyorum hicbisey yapasim gelmiyor
Bebekannesiii_ kahvesever__ bende silerim de 25. Haftanın içindeyim daha erken temizlik için bebeğin yorganlarını ne zaman yıkamalıyım sizce?
Bebekannesiii_ kahvesever__ tamam onu bebek programında mı yoksa nevresim/yorgan programında mı yıkayım
Tuba6161 Bende 32 haftalığım boya yaptık şubat başı doğum nasipse Ocak ayının ilk haftası koltukları yıkatacam sonra da temizlik yaptıracağım belim çok kötü ağrıyor bel fıtığından dolayı ağırlaştım da az ibraz eksiklerimiz kaldı onlarıda hallederiz inşallah
Hnd_01 Bebekannesiii_ herşeyi kendim yaptım o yüzden en baştan beri temizlik yapıyorum 😂yeni oda takımı tadilat badana fln derken 30.haftadan sonra da halı perde koltuk cam ,avize dolap temizliklerine başladım.suan 39.haftama giriyorum.son kez mutfak dolaplarının uzerinden gecicem.banyolari temizleyip bekleyeceğim artık 😍😍