Nalia Canım bende birazdan gidecem. Henüz birşey belli değil. Nst ye girecem. Çıkan sonuçları anesteziye gösterecem ona göre gün verecekler inşallah. İyi çok şükür sevindim senin adına kuzum. Evet bende dün Dr.a karnım sertleşiyor dedim acil birşey olursa acile gelirsin dedi. Ben devlete gidiyorum. Dr. Ne iyi ne kötü birşey demedi zaten baktı usg ye haftaya gün almaya gel dedi hocam 35 te gel dediniz dedim 34 sün diyor dedim 35.im sat kaç dedi nisan 17 dedim heee tm o zaman işlemlerini yapalım dedi. Bu 3. Gidişim saçma sapan hareketler yaaa