En son 32+2′de gitmiştik doğum şekli tarih falan konuşmadık, bir sonraki randevu 35+5′e denk geliyor. Bazen diyorum umarsız mı bu doktor, son haftalarda üç hafta arayla çağırması biraz uzun değil mi, bana kalsa her hafta giderim, üç gunde bir giderim..