Kızlarr her gün her gün kahvaltıda neler yapıyorsunuz ya. Ben normalde kahvaltı yapmam öğlene bişeyler yerim. Ama şimdi hem ilaç içmek için hemde bebegin sağlığı için kahvaltı etmek zorundayım. 2 yaşında da oğlum var oda herşey yemiyor. Hem ona her gün me kahvaltı hazırlicam hem kendime ne hazırlicaö diye düşünüp duruyorum :) bu kahvaltı öğününü atlasam nolur ki ya :)