betulclk Feridealbayrak sağol canımm rabbim bebeğinizi size bağışlasn 🤗🤗 analı babalı büyütün inşallah 😍
Ayca Fadimikow amün inşallah canım ama sunni sancı aynı normal sancı gibi canım o yüzden kendini buna hazırla ve çok zor değil İnan allah yardım ediyor ben 3 normal Doğum yaptım
Fadimikow Insallah oyledir duni sanci zor diyirlar cogu kisi o yuzden biraz tedirgin oldum norlalde yarin dogum yapmam lzzim ama sanci fln yok hayirlisi ltvn dua edin bana
CiaoBella Feridealbayrak tebrik ederim, gözünüz aydın, normal doğuma nasıl karar verdiniz doktorunuz çatı muayenesi yaptı mı? Ben de normal istedim ama çatı muayenesinde çatın dar yapamazsın der diye çok ümitlenmek istemiyorum 🤔
Feridealbayrak CiaoBella normal doğum istiyordum zaten olursa tabiki normal doğum dedim çatı muayenesi yaptı doktorum normal doğuma uygunsun dedi 🙂 teşekkür ederim canım
CiaoBella Feridealbayrak peki bebek dönmüş müydü? Benim bebeğim hala dönmedi de çatı muayenesinde de dönmemiş olursa sezaryen mi der doktor?