Feridealbayrak öncelikle gözünüz aydın hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏼 Benim hikayeme hazırmısınız !Büyük bir mücadele sonucu hamile kalmıştım ve sabırla güzel kızıma kavuşmak için gün sayıyordum ilk 5 ay çok büyük sorunlar yaşamadan geçti takşi 6 cı aya girene kadar😔Aralık ayının başında idrar yolu enfeksiyonu oldum korktum bebeğime birşey olucak diye 😔dr um tedavi verdi geçti sonra şeker yüklemesi yaptırdım şeker çıktı diyet uygulayacam derken midemi üşüttüm bir hafta birşey yiyemedim 😔😔😔herşey kabusa döndü tekrar enfeksiyon olmuştum yine tedavi olurken bir gece suyum geldi ben bunu bilmiyordum tabi tedavi söküyor sanıyordum sabahında dr söylediğimde normal dedi taki akşam işlerin ters gittiğini hissedene kadar....😔😔😔akşam eşimle hastane gittik dr muayene etti suyun gelmiş dedi direk yatırdı iğne tedavi derken sabahı bekliycez dedi ama nafile sancılarım çoğaldı😔henüz 26 haftam bitmiş 27 den gün almıştım olamazdı dünyam başıma yıkılmıştı 😔😔apar topar sezeryan alındım bebeğim küvezde hayata tutunmaya çalışıyor 🙏🏼Rabbim ona güç ve sıhhat versin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼Bugün 3 hafta oldu kızım doğalı ve ben hala unutamıyorum yaşadıklarım şoktan ibaret 😔Allah kimseyi evladıyla sınamasın şifa bekleyen herkese şifa versin inşallah 🙏🏼Gerisini siz düşünün alışveriş di lohusalıktı Doğum fotoğraf Doğum sonrası hayaller vs vs vs hepsi. Hayal oldu😔buna şükür rabbim ona can verdi şifasını da vericek inşallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼