Filiz_76 37+3🤗😅sancım oluyor ara ara adet sancısı gibi bele de vuruyor .ve iki bacak aramdaki kemikler ağrıyor gece uykum baya verimsiz ama sağlık olsun da tek önemli değil.yarın Dr kontrolümüz var bakalım ne diyecek..bazen sezeryana mı dönsem diyorum ,çevredekiler hep sezeryan ol kurtul diyor