Humeyraa23 Bende yarın olucam 37 kontrolüm var çatı muayenesi yapar mı acaba şimdiye kadar yapılmadı merak ediyorum
Humeyraa23 mhmtsmy yapmadı bana sancım çıkmadığı için gerek yok 38de gel sancı çıkmazsa yine yapmam 39 da yaparz dedi
mhmtsmy Mercimeek zaman öyle hızlı ki görürsünüz siz de inşaAllah🤗🤗Adana da Medline da yapacağım inşaAllah
Mercimeek mhmtsmy benim çocuğum biraz aceleci erken gelmeye çalışıyor o yüzden öyle dedim :) hangi doktor yapacak medline da ?
Syda78 37+5 sanki zaman geçmiyor gibi hem heyecan hem bi korku var 🥹 sağlıkla kavuşalım inşAllah hepimiz🤲🏻