busra3316 Hem özel hem şehir hastanesi takipliyim. Özeldeki doktorum özel kliniği olduğu için yapmadı, şehir hastanesindeki doktor da gerekli görmedi. 2 hafta sonra kontrol var belki o zaman girerim. İçim rahatladı biraz teşekkür ederim kızlar🥰
Arseee busra3316 ilk 34 de girdim dr degisikligi ile. Kendim dr gebe olmasaydi devam halinde olsaydi kendisi 36 da nst almaya basladigini soyledi. Bu dr ise 32 den itibaren aliyormus. Ben 34 te tanistigim icin 34 de girdim ilk olarak.
Hilalandlevent busra3316 Benim doktorum 31. Haftada ilk girdim. Şuan 34+5 bu hafta kontrolüm var tekrar giricem
Yenianneperci35 busra3316 merhabalar, ben de 35+3 deyiz. Doktorum herhangi bir durum yok 37 de girersin dedi. Ama öncesinde belirti vs olursa alırım dedi
inarches @“busra3316”#p30664850Hem özel hem devlet takipliyim gittiğim devlet hastanesinde 30 haftalık ve üzeri olan bütün gebelere doktorun odasına girmeden önce nst çekilmeye yolluyorlar.
AleynaResul busra3316 34 te başladım nst ye 37 de son oldu sanırım bu hafta çarşamba tahlillerimi vericem perşembe doğum nasipse :) doktordan doktora göre değişiyor nst haftaları bence
Prensbebek Bende 35 haftalık gebeyim ntsye bağlanmadim doktor 35 haftadan sonra düzenli olarak bağlıyormus
minikmucizeemaak busra3316 Her doktor farklı bakıyor canım ben 34+6 da başladım doktorun hemşiresi 35 den sonra demişti
GBM 36+1 oldum ocağın 4 düne tarih aldık doğum için . 3 kez nst ye bağlandım bi sıkıntı yok. Suyum gelirse ağrı olmadan nasıl anlarım . Su gelmesi nasıl oluyor?
BirAvucmutluluk busra3316 Ben Almanya’da yaşıyorum burda normalde 28 haftaya gelince düzenli Nst de girmeye başlıyorsun 2 cı hamileliğim ilkın de bunda da 28 hafta nst başlanıyor bebeğin kalp atışları takıp ediliyor