Eliff_P MehtapGkmn 10 gun icinde ikinciye gidersen odemiyorsun ama genelde 15 gun sonra cagiriyorlar malesef bazi yerlerde hem muayne hem nst oduyorsun
k-o Eyvz plesanta kireçlenmesi kaçıncı haftanizda başladı ve bunun için ne yapıyorsunuz benim de çıktı ve doktor şimdilik yapılacak bişey olmadığını söyledi
Eyvz k-o 20 . Haftanın baslariydi sanirim . Coraspirin verdi . Onu kullandım. Şimdilik sıkıntı yaşamadım.
Zeynepaltas busra3316 İlk hamileliğimde 32. Haftada girdim Şuan ikinciye hamileym doktor 35. Haftadan sonra dedi
Mavi6 busra3316 bende başka doktora gittiğimde 32 haftada nst ye girdim ama kendi doktorum 35 haftada nstye gireceğimi söyledi
Fzsmom busra3316 ben de 34+4 teyim şuan en sonki kontrolümde doktorum 35den sonra yapacağını söyledi haftaya gireceğim. Ben özel kliniğine gidiyorum yakın takip olduğu için erken alıyo olabilir normalde nasıl oluyor bilmiyorum