Ucarbabyy fayting ilk olarak uni baby yeni doğan saf sabun aldım emzik avent aldım şampuan bebek yağı pişik kremi mustela aldım bez prima aktif bebek aldım ve e bebek den pamuk aldım mama ısıtıcı aldım elim ayağım elektrikli göğüs pompası bunları kesin alın gerçekten ihtiyacı oluyor insanın
fayting Ucarbabyy bazı ebeler ilk zaman otomatik göğüs pompası yine manual öneriyor ya ben de kararsızım sarılık için en kötü sütümü sağıp vermem lazım
kbrouz İlk bebeğime Sebamed kullandım şampuan olarak şu an 14 aylık ben de 26 haftalık hamileyim yenidoğan kıyafetleri az da giydirilse baya lazım oluyor ben fazla fazla almama rağmen sürekli çiş kaka oldu ve eve geldiğimizde kıyafeti kalmadı açıkçası zorla kuruttuk onları alt açma örtüsü alın derim mutlaka ebebekten Sleepy yenidoğan ıslak mendil Alt açma örtüsü Sebamed şampuan Süt sağma makinası Burun temizleme aparatı Bol bol ağız mendili Müslin örtü Penye battaniyeler Kıyafetler Ateşölçer hem kulaktan hem alından ölçen Telsiz Reflü yatağı Gece lambası Nemlendirici buhar makinesi Emzik biberon Tırnak makası Tarak Çorap yelek Bebek Arabası puset Ana kucağı bağı marka Medisana nem ölçer Küvet seti Zibinlar Bebek havlusu Emzirme yastığı Astronot tulum Anne Bebek çantası Pişik kremi Bepanthol en güzeli sudocremi ağır pisikler için öneriyorlar Bebek deterjanı uni baby Dalin kullandım Kendiniz için depend alın Cook lazım oluyor gerçekten Rahat pijama takımları
Cerenbelis1 MinikkCivcivim bence erkenden halledin sonra insan sıkışıyo ve 30dan sonra bi ağırlık geliyo insana ben iyiki erkenden halletmişim diyorum sürekli eksik çıkıyo çünkü
Sinem10 fayting 24+3 üz bizde . Emzik olarak bibs aldık biri anne memesi ucu biri damaklı doğduğunda almazsa diğer markaları da deniycem bütün bakım ürünleri mustela kıyafetleri içinde duru granül aldık 🤗
fayting Rabiss34 biberon önemli ya gerçekten meme reddinden ben de korkuyorum o sebeple o markayı düşünüyorum ben de yeni doğan olarak 2 tane hastane çıkışı zıbın vs aldım kıyafeti daha çok almam belki 1-2 takım daha yeter 💕
fayting Coolmama_ uni baby yeni doğan çok iyi diyorlar ben belli bir süre pamuk mu kullansam diye düşünüyorum
Ziynetdefne16 fayting emzik philips avent aldım biberon lansinoh aldım dalin ilk bebeğimde dalin kullandım 7 yaşında hala dalın kullanıyorum 2. Yede dalın kullanacağım , pişik kremi sebamed aldım , deterjan sıvı dalın yumuşatıcı sıvı dalın aldım
Lavinya_21 fayting biz 22 haftadayız ama daha bi don bıle almadık. Cınsıyetı ogtenmefık daha beklıyorz
Gul-A Lavinya_21 7.aydan önce almanızı önermiyorum yanliş anlaşılmasın ama bir bebeğin yaşam sürmesi için belırlenen vakıttir alırsınız hala zamanınız bol🥰
Merve-celik fayting bana herkes müstela setini önerdi ama ben pişik kremini aldım sadece ben biraz böyle annemin bir bildiği vardır gibi düşünen biriyim dalin aldım kız 😀valla ama alırmıyım bilmiyorum 36+1 deyim.Kendimi tutuyorum almamak için ama 😀
Gul-A 33+5 alısverişi sadece bebek arabası küvet beşik ve bez olarak yaptım onun dışında birşey almadım alışverişe 30. Hafta itibari ile basladım 7. Aydan önce birşey almak istemedim
Tatar59 fayting agarta aldım şampuan olarak. Temiz içerikli. Kızıma da kullandım çok beğendim. Deterjan henüz almadım ama sabun kullanmayı düşünüyorum kızımda hep sabun kullanmıştım ilk zamanlar. Sıvı çamaşır sabunları da çıkmış şimdi denenebilir.
fayting Eylemyerlii hahahahaha zaten bi 20 gün misafir kabul etmeyi düşünmüyorum 😀 getiren de ne getirir onu hiç bilmiyorum 😀😀
fayting QueenMother o da bir başlangıç 😀😀😀 biz de ilk onu aldık şimdi durduramıyoruz beşik de anne yanı meltem Smartın mia modelini aldık 💕
QueenMother fayting bebek arabası ne aldınız acaba prego 2028 venüs aldık ama daha eve gelmedi benim 4. Bebeğim o yüzden yatak filan almayı düşünmüyorum var çünkü bebek arabası eskidiği için aldık
Ucarbabyy fayting ben öyle birşey duymadım elektrikli ve ikili almıştım gerçekten kullanışı rahattı ki her ihtimale karşı mama yanınızda bulundurun
fayting Deletedmom_112 5 3 lü takım aldım ben 2 tane hastane çıkışı var şu an 5 kollu 5 kolsuz zıbın aldım 5 üst 5 tane de çoraplı alt alıcam daha almalı mıyım bilmiyorum erkek olacağı için güvenemiyorum çok taşma yapıyormuş