26+5 im alışverişi tamamladım 3 hafta içinde. sadece bebek arabası kaldı , kıyafet olarak yenidoğan çok fazla almadım 3-6 ay ve 6-9 ay aldım. Biberon ve emzik olarak avent tercih ettim.
Şampuan mustela deterjan uni baby . Kendime 2 tane hastane için pijama alıp bitireceğim alışveriş faslını . Sağlıkla gelsinler 🥰