Coolmom çok memnundum canım sadece panik ataklığı beni yormaya başlamıştı son zamanlarda ama alışmıştım o hallerine de Doğum ücreti çok pahalı olmasaydı vazgeçmezdim diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi çok panik halleri bazen yoğunluktan çok ilgilenememesi sorun olabiliyor 🤷🏻♀️