secilertu Elizveannesi sanırım artık öyle olacak çünkü yeni bir doktora alışmak güvenmek zor olacak inşallah çok teşekkür ederim çok sağ olun 😊
secilertu [bilinmeyen] sekreterine anlattım zaten de yönlendirdiği kimseden bahsetmedi sekreteri maalesef. Takipli hastaları için yönlendireceği birini söylemedi. Artık başımın çaresine bakacağım sanırım bir hafta... 🙄
Gmzcngi secilertu memnunsan bekle bence canım takip amaçlı doktorlar cagırıyolar 2 haftada bir bende artık öyle gidiyorum haftayada izni belli değilse önemli bir durumu var belkide doktorun🤭