Byzlnz BetulMom canım herkesin bünyesi farklı dediğim gibi inşallah çok kolay doğumunuz olur dua edeceğim suni sancı da herkeste aynı etkiyi göstermez benim zor oluyor
Byzlnz Hilal9797 kızlar amacım korkutmak olabilir mi sizce her gebe her kadın özel ve hassasdır fakat kötü bir niyetim yoktu
_ruyaninannesi_ Byzlnz gözün aydın canım rabbim sağlıklı uzun ömürler versin 🤲 suni sancı evt çok zordur bnde bir gün boyunca çektim ama sonu güzel bir masalla bitiyor hepsi unutulur gider 🌸🌸🌸🤲
Gizemlibirisi007 Suni sancı ile doğum yapmak cehennem ateşlerinde yanmak gibidir. Tebrik ederim sizi de, sağlıkla büyüsün minik💕🌸
Byzlnz Gizemlibirisi007 evet canım benim zor o zorluğu çektikten sonra hep dua ediyorum Allah yaşatmasın doğum yapacakların yardımcısı olsun diye
bebeksu0 Byzlnz pozitif yorum okudum kendimi ona hazırladım diyip o yüzden hassas yazmadım demişsiniz söylediğiniz şey aşırı mantıksız kusura bakmayın insanları okumaya mecbur etmişsiniz resmen siz hassas yazsaydınız kendini adapte etmek isteyen tercihen girip okurdu ama ben bilsem hayatta girip okumazdım yaptığınız bencillik
Byzlnz bebeksu0 ben oraya pozitif doğum hikayesi yazmadım negatif yazmadım hassas içerik yazmadım girip bakan her türlü hikaye ile karşılaşacağını bilir yani
Memolininannesi Byzlnz 2. Doğum yapacak olmama rağmen korktum ve yarın sabah suni sancı alıcam. İlk doğumdada aldım ve asla burda böyle kendimi parçaladım mahvoldum diye anlatmadım herkesin dayanma gücü farklı banada zor geldi ama gebeleri korkutmak istemediğimden anlatmadım kimseye
SeymaSimsek Byzlnz gerçekten inanılmazsınız. Normal bir doğum hikayesi okuyorum diye başladım sonlarına doğru korku filmi gibi bir anlatım. Ve savunmanız… doğumu yakın olan kişileri korkutmak dışında bir şeye yaramayacağını düşünüyorum üzgünüm.
Cerkes6019 Byzlnz bu şekilde zor olan dogum hikayelerini yazmayın lütfen hamileler iyi güzel düşünüp kendini ona göre motive etmek istiyor hassas içerik olarak yazın yazacaksanız zaten stresli geçen zaman dilimi birde siz bu şekilde yazıyorsunuz insan korkuyor haliyle olumlu düşünemiyor ne kadsr olumlu düşünülüp agrıya sancıya odaklanılmazsa o kadar rahat ve güzel geçer ama sizler sayesinde malesef herkes korkmak zorunda kalıyor olumsuz hikayelerinizi aktarmayı lütfen.
Byzlnz Cerkes6019 ben burda doğuma girene kadar hep pozitif hikâyeler okudum ama zor oldu yani hiçte rahatlamadım
anonimgelin Wera bende oğlumu suni sancıyla doğurdum öyle çok iç dış dikişim vardı ki ama geçiyor herşey içimizde kalcak değil ua ahaha
pisiannesi Byzlnz zaman daraldıkça içimi korku kaplıyor, pozitif hikayelerde bi nebze olsun ferahlıyorum, doğumum kötü geçecekse bile, kötüye adepte olup doğuma gitmek istemem. okuduğuma pişmanım.. sizin adınıza üzüldüm.. sağlıkla büyüsün inşallah 🌸
Byzlnz bebeksu0 sizde bilirsiniz ki suni sancıyı kolay da atlatan var zorda herkesin bünyesi farklı yani benim hikayem bu sadece