Kızlar gelmek bilmiyor diyordum sonunda miniğimin hikayesini yazmak bana da nasip oldu 39+ 3 de gelen mucizem …. Pazar günü herşeyi denedim artık gelmesi için çünkü ufacık sancı felan yoktu 40 .haftaya kalmak istemiyordum çünkü en az 20 hurma yedim cinsel ilişki 15 bardak adaçayı pelvik masajı uzun yürüyüş halı silmek felan bunların hepsini bir günde yaptım ve duşta çok ağrılı bir sancı geldi ama çok ağrılı 5 dk bir giriyordu garip bir şekilde yarım saat sonra kesildi e haliyle yalancı sancı sandım pazartesi günü de zaten kontrolüm vardı sabah kontrole gittik ntsye bağlandım bebek hiç hareket etmedi doktora gösterdim çatı muayenesi yapacaktı onu yaptı 1 cm açıklık var dedi şok oldum tabi suni sancı mı vereyim bugün seni doğuma alalım mı dedi yok ya biraz açılsın dedim sonra bebeğin suyuna baktı suyu çok az almak zorundayım dedi ben artık üzülerek muhasebeye para yatırmaya gittim eşimle buraya kadar herşey çok güzel suni sancı vereceğiz dediler suni sancıdan öncede doktorum gelip 2-3 cm eliyle açtı o kadar yandı ki canım dişimi sıktım sesim çıkmadı çok güçlüsün felan dedi bir yandan artık kan geliyor rahatsız oldum suni sancı da doktorun açtığı gibi olacak sandım fakat benim kabusum olmaya başladı suni sancı verdiler yarım saat gülüp eğlendim eşimle annemle konuşuyorum felan bacaklardan başlayan bir ağrı girdi ama öyle bir ağrı yok yani ntsye bağladılar ama asla duramıyorum yerimde yatağı parçalıyorum yerlere yatıyorum felan artık bitsin yeter diyorum bağıra bağıra sesim kısıldı zaten ıkınmaya halim kalmadı anne ben doğurmam doğumhanede dedim artık sesimi duyan ağlar oldu o kadar ki artık yalvarıyorum alın çocuğu diye 5 saat sonra 9 cm açılmam olmuş ama 10 olmasını beklediler ama ben çok kötü durmdayım artık mosmor oldum ve istemsiz çok güçlü ıkınmalar geliyor anne yırtılıyor çocuk doğacak dedim doğumhaneye aldılar doktor ıkın dedi baya kestik attı çocuğu çıkardılar ve artık hafiflediğimi hissettim